Others 其他產品

Others 其他產品
顯示︰
排序方式︰
之前我哋賣開日本Eyelashes同韓國Macqueen都已經停產了, 最近店主悉心搜尋左韓國熱賣榜頭三款返嚟, 希望大家可以試吓新嘢同埋越嚟越抵玩啲! 呢個套裝係可以用一年有多既分量!..
HK$468
容量: 4ml 產品說明: 根據眼睛弧度輕輕一劃,快速乾透,打造一雙美麗動人的大眼~ 天生單眼皮小眼睛,兩眼總是看起來空洞無神,好想要雙眼皮...別再心中吶喊了!趕快拿出化妝包裡的小心..
HK$48
Sexyeye Eyelash Perm Kit 家用電睫毛套裝 -18%
- 只要安在家中,花十分鐘時間便完成整個電眼睫毛過程 - 每盒大約可使用30-40次,使用後可存放6個月 (開封後建議一年內用完!) - 每次使用後必需密封包好放進雪櫃保存 - 效果大..
HK$449 HK$368
  折後港幣$25 會員積分換購 200分($4)    一般的液體式清潔器,都要洗好幾次先乾淨T.T, 還要等一整晚上才乾,先用得@@..
HK$25
來囉∽來囉∽韓國化妝師推薦第一位  解決 掉粉尷尬 妝容細緻清爽持久 神奇定妝噴霧同時擁有補水和舒緩功效 輕輕一噴,實實在在地在皮膚上形成一層保護膜 營造不脫妝、不泛油作用..
HK$198
網上商店系統 及 網頁設計eshop88.com 提供
網上商店 網頁設計